ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Μην ξεχάσετε να πατήσετε στις τρεις γραμμές δίπλα στον τίτλο ΨΥΧΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ για να δείτε τις κατηγορίες των άρθρων αλλά και όλα τα Gadget μας !

Ακολουθηστε μας στο facebook

Καντε μας ενα Like !

ΠΩΣ ΝΑ ΥΠΕΡΝΙΚΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

thetiki_skepsi

Είναι τρομερό το πόσο μεγάλη ζημιά μπορούν να προκαλέσουν οι αρνητικές σκέψεις, ειδικά αν αφορούν εσάς και τη ζωή σας.
Αν κατακλύζετε το μυαλό σας με αρνητικές εικόνες και ιδέες, όπως το να αποπαίρνετε τον εαυτό σας, να συλλογίζεστε συνεχώς τα μειονεκτήματα και τις αποτυχίες σας η να αρνείστε να αναγνωρίσετε τα προτερήματα σας, τότε σύντομα θα αρχίσετε να τα πιστεύετε. Από την άλλη, αν πιστεύετε στον εαυτό σας και του δίνετε συγχαρητήρια καθε φορα που τα παει καλα, αν χρησιμοποιείτε τη δύναμη της θέλησης σας για να πετύχετε αυτα που θέλετε, τότε θα ακτινοβολείτε θετική ενέργεια τόσο προς τα μέσα όσο και προς τα έξω.

Οι αρνητικές σκέψεις μπορεί να καταστρέψουν σχέσεις, γαμους, καριέρα, υγεία και Ψυχική ηρεμία. Όλοι έχουμε συναντήσει οχολαστικούς ανθρώπους που παντα βρίσκουν κατι επιλήψιμο σε όλα τα Πραγματα γύρω τους και ταυτό- χρονα δεν υπαρχει κατι που να τους ευχαριστεί. Όταν Πρόκειται να συναντήσετε έναν απο αυτούς, ανυπομονείτε Πραγματικα, ή μήπως η καρδια σας μαυρίζει στη σκέψη πως θα είστε υποχρεωμένοι να ξανακούσετε τα αμέτρητα παραπονα τους (έχετε Ποτέ αναρωτηθεί τι λέει και για σας πίσω από την πλατή σας), Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας. Αν σας αρέσει να κανετε παρέα με ένα τόσο αρνητικό ατομο, θα πρέπει να αναρωτηθείτε το γιατί.

Αυτοί οι ανθρωποι είναι συνήθως πολύ δυστυχισμένοι και το κακό είναι πως συχνα μεταδίδουν αυτή τη δυστυχία και σε σας, οι οποίοι μαλιστα τη ρουφατε σαν σφουγγαρι. Μόλις μαθετε να ελέγχετε τις δικές σας αρνητικές σκέψεις, θα ανακαλύψετε πως δε θέλετε πια αυτοί οι ανθρωποι να παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή σας. ”Οσο γίνεστε πιο θετικοί, θα αρχίσετε να ελκύετε Περισσότερο θετικούς ανθρώπους κοντά σας. Οι μεμψίμοιροι αυτού του κόσμου σύντομα θα βαρεθούν το χαρούμενο χαμόγελό σας και την αισιοδοξία σας και θα αρχίσουν να αναζητούν καποιον αλλο για να καταθλίψουν.Πώς αντιμετωπίζετε τη ζωή σας; Πώς αντιμετωπίζετε το μέλλον σας;

Αν είστε απαισιόδοξοι, δημιουργείτε αυτομάτως μια αρνητική εικόνα για το μέλλον. Πώς όμως ξέρετε τι πρόκειται να συμβεί; Κανείς από μας δεν ξέρει τι πρόκειται να του τύχει την επόμενη στιγμη, επειδη η ζωη είναι γεματη εκπληξεις. Ένα πραγμα είναι παντως σιγουρο αν περνατε τη ζωη σας κανοντας απαισιόδοξες σκέψεις και σκέφτεστε ότι καποια ασχημα πραγματα θα σας συμβούν, τότε πιθανότατα θα συμβούν. Υπαρχουν δύο λόγοι γι, αυτό. Πρώτον,μπορεί να είστε τόσο απορροφημένοι από τον αρνητισμό σας ώστε να αγνοείτε τα καλα στοιχεία και καταστασεις στη ζωη σας και να εστιάζετε την προσοχή σας μόνο στα άσχημο - κοιτατε παντα τα συννεφα και οχι το γαλανο κομματι του ούρανού.

Δεύτερον, ελκύουμε αυτά που εκπεμπουμε. Αν στέλνουμε συνεχώς αρνητικές δονησεις, σίγουρα πρόκειται να δεχτούμε αρνητικες. Με αλλα λογια, αν ειστε παντα κατσουφηδες και απότομοι με τους αλλους, έτσι ακριβώς θα αρχίσουν κι αυτοί,να σας αντιμετωπίζουν. Αλλα, αν είστε καλοπροαίρετοι και χαιρετατε τους ανθρωπους με ενα ειλικρινές χαμόγελο λογικα θα ανταποκριθούν με τον ιδιο φιλικό τροπο. Αν δε με πιστεύετε, δοκιμαοτε το και θα δείτε. Σίγουρα θα ξαφνιαστείτε.Τα αποτελέσματα των αρνητικών σκέψεων είναι απίστευτα βλαπτικα, τόσο πνευματικα όσο και σωματικα. Οι αρνητικες σκεψεις παρεμβαλλονται στο ενεργειακό πεδίο σας και σας καταπνίγουν πνευματικα.

Αυτό ακριβως σημαινει και η λεξη καταθλιψη - το πνευμα μας συνθλιβεται από το βαρος των αρνητικών συναισθηματων. Σωματικα η καταθλιψη μπορει να σας κανει να αισθανεστε κουραση και ατονία. Πονατε παντού, όλα απαιτούν μεγαλύτερη προσπαθεια, χανετε τον ύπνο σας, τρώτε λιγότερο, μένετε αυπνοι από την ανησυχία. Αν τελικα καποιες καταστασεις όντως πανε στραβα, ίσως αρχίσετε να υΠοφερέρετε από κρίσεις πανικού οι οποίες μπορσύν κυριολεκτικα να αναστατώσουν τη ζωη σας.Η αρνητικότητα Προκαλεί επίσης αγχος, το οποίο γνωρίζουμε ότι μπορεί να γίνει αιτία πολλών ασθενειών, από απλούς Πονοκεφαλους και κρυολογηματα μέχρι σοβαρές Παθησεις όπως το έλκος, οι καρδιοπαθειες και ο καρκίνος.

Πώς θα αντιμετωπίσετε λοιπόν τις αρνητικές σκέψεις; Φανταστείτε ότι το μυαλό σας είναι ένας Πυρηνικός σταθμός ενέργειας και ότι οι αρνητικές σας σκέψεις είναι ο Πυρηνικός αντιδραστηρας ο οποίος πρέπει να απομονώνεται μόλις υπερθερμανθεί για να μην Προκαλέσει επικίνδυνη έκλυση ραδιενέργειας. Στην Περίπτωση σας, υπερθέρμανση είναι το συναίσθημα της καταθλιψης Πρέπει να μάθετε να απομονώνετε τις αρνητικές σας σκέψεις οποτεδηποτε απειλούν να μολύνουν τη ζωη σας.

Η δικη μου τεχνικη είναι να επιλέγω μια συγκεκριμένη ώρα καθε μέρα, κατα την οποία να μπορώ να μιλώ στον εαυτό μου για τις αρνητικές μου σκέψεις και να τις αντιμετωπίζω ώστε να μη μαυρίζουν και τις αλλες καθημερινές μου δραστηριότητες. Βαζω λοιπόν τις αρνητικές μου σκέψεις σε ένα ξεχωριστό ντουλαπι του μυαλού μου. Το κόλπο είναι να ξέρεις πώς να κλείσεις την Πόρτα αυτού του ντουλαπιού ώστε να τις εμποδίσεις να βγουν. Εσείς πρέπει να τις ελέγχετε κι όχι αυτές να ελέγχουν εσας. Διαλέξτε μια στιγμη της μέρας που οι φίλοι και οι συγγενείς σας είναι απασχολημένοι, κατεβαστε το τηλέφωνο και απομονωθείτε σε ένα ησυχο δωματιο.

Αν έχετε μια Πυρετώδη ζωη, ίσως η μοναδικη προσωπικη σας ώρα να είναι στο μπανιο. Αφήστε τις αρνητικές σας σκέψεις να κυλήσουν προς τα έξω και αφουγκραστείτε προσεκτικά. Αρχίστε να τις αναλύετε. <<Γιατί σκέφτομαι με αυτό τον τρόπο; Είναι αναγκη να σκέφτομαι έτσι; Αυτό το ζήτημα που με βασανίζει έχει τελικα τόση σημασία, κι αν ναι, γιατί; Μήπως έχω υπερεκτιμήσει τη σημασία του,·». Αν ακολουθήσετε αυτή τη μέθοδο,θα διαπιστώσετε με μεγαλη έκπληξη πως πολλές αρνητικές σας σκέφεις θα ελατωθούν και έπειτα θα εξαφανιστούν. Θα μπορείτε να ξεχωρίσετε τα πραγματικα προβλήματα από τις μικροσκοτούρες της καθημερινότητας που έχουν παραφουσκώσει σαν μυρμήγκια που έγιναν ελέφαντες.

Η διαφορα στην Ποιότητα της ζωής σας θα είναι απίστευτη.Ωστόσο, μη δοκιμάζετε αυτή την ασκηση όταν ξυπνατεμέσα στη νύχτα, επειδή εκείνες τις ώρες μια μικρή ανησυχία μπορεί να μεταμορφωθεί σε τρομερό αγχος. Αν αυτό σας συμβαίνει συχνα, αν περνατε μια Περίοδο κατα την οποία μένετε ξαγρυπνοι όλη τη νύχτα και σκέφτεστε τα Προβλήματα της ζωής σας, θα πρέπει να φανταστείτε πως βάζετε αυτές τις ανησυχίες σε ένα μπαούλο και κλείνετε με δύναμη το καπακι.

Διαβεβαιώστε τον εαυτό σαςπως θα ασχοληθείτε μαζί τους το επόμενο Πρωί, αλλα προς το παρόν θα κοιμηθείτε. Αν το μυαλό σας ξαναγυρίζει στα προβλήματα, επαναλαβετε στον εαυτό σας πως θα ασχοληθείτε μαζί τους το πρωί και πως αυτή τη στιγμή θα κοιμηθείτε. Αν θέλετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ένα μαντρα για να σας παρει ο ύπνος. Δοκιμαστε μια φραση όπως: <<Θα κοιμηθώ ΤΩΡΑ, θα κοιμηθώ ΤΩΡΑ». ”Οταν δε με Παίρνει ο ύπνος, οραματίζομαι ένα μεγαλο ηλεκτρικό διακόπτη πανω από το κρεβατι μου που τον κλείνω νοητα λέγοντας ταυτοχρονα πως με αυτο τον τροπο κατεβαζω το διακοπτή του μυαλού μου για να κοιμήθώ.

 Εκείνή ακριβώς τή στιγμή βυθίζομαι σε έναν χαλαρωτικό και αναζωογονήτικό ύπνο. Δοκιμάστε και μόνοι σας λειτουργεί!”Οταν ξεκινήσετε τήν τεχνική του κλειδώματος των Προβλήματων σας σε ένα μπαούλο, θα ανακαλύψετε πως πολλα από αυτα θα αρχίσουν να λύνονται μόνα τους. Μερικά απλώςθα εξαφανιστούν, θα βρείτε ξαφνικα τις λύσεις για καποια αλλα, επειδή το υποσυνείδήτό σας θα τα επεξεργαζεται χωρίς ο συνειδήτός σας νους να το καταλαβαίνει.

Ο εγκέφαλός
σας έχει πολύ περισσότερες δυνάμεις απο όσες φαντάζεστε.Ενας αλλος καλός τρόπος για να αντιμετωπίσετε τις αρνητικές σκέψεις είναι να τις εξομολογήθείτε σε κάποιον του οποίου τή γνώμή εμπιστεύεστε και ξέρετε ότι θα σας ακούσει με προσοχή (αν στραφείτε σε καποιον ο οποίος προτιμα να μιλα Παρα να ακούει, ίσως αισθανθείτε ακόμα πιο ανήσυχοι απο ότι Πριν).Μοιραστείτε μαζί του τις αρνήτικές σας σκέψεις, τις ανήσυχίες σας για το μέλλον, τους φόβους σας ή ό,τι αλλο σας απασχολεί.Οταν εξωτερικεύσετε το αγχος σας, ίσως μπορέσετε να δείτε τα προβλήματα από μια αλλή Προοπτική. Αν το πρόβλήμα ειναι κατι εξαιρετικα Προσωπικό και το κρατατε για τον εαυτο σας, θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε μόνοι σας,εκτός κι αν μπορεί να σας βλαψει, οπότε πρέπει οπωσδήποτε να το εμπιστευτείτε σε καποιον.

Αν περασατε μια πολύ ασχήμή μέρα και νοιωθετε πως θα σκασετε αν δε μιλήσετε για τα προβλήματα σας στο σύντροφο ή το φίλο σας, αλλα δε θέλετε να φλυαρείτε ολόκλήρο το βραδυ, μια καλη τεχνικη είναι να θέσετε ένα χρονικό όριο στην τραγικη ιστορία σας. Βαλτε ένα ξυπνητηρι να χτυπησει μετα από πέντε δέκα λεπτα και έπειτα φροντίστε μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα να τα πείτε όλα και να ξεθυμάνετε. Θα αισθανθείτε πολύ καλύτερα, ενώ στη(συνέχεια μπορείτε να μιλήσετε για κατι πολύ πιο ευχαριστο.Απαλλαχτείτε, λοιπόν, απο τον εκνευρισμό και συνεχίστε!

Η σωματικη ασκηση μπορεί να βοηθησει αφανταστα στην απαλλαγη από τις έγνοιες και στην εκτόνωση του συσωρευμένου θυμού που δεν μπορεί να εκδηλωθεί με κανέναν άλλο τρόπο. Ξεχαστείτε με κάτι που πραγματικά σας ευχαριστεί, όπως η κηπουρικη η ξυλουργικη, μια βόλτα με το σκύλο σας καντε τζόγκινγκ στο Πάρκο - ο καταλογος είναι ατέλειωτος. Η ικανοποίηση θα είναι ακόμα μεγαλύτερη αν η σκληρη σας Προσπαθεια δημιουργησει κατι που μπορεί να βοηθησει και τους αλλους.

Uri Geller : Ψυχικες Δυναμεις και πως να της αναπτυξετε.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις