ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Μην ξεχάσετε να πατήσετε στις τρεις γραμμές δίπλα στον τίτλο ΨΥΧΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ για να δείτε τις κατηγορίες των άρθρων αλλά και όλα τα Gadget μας !

Ακολουθηστε μας στο facebook

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΡΕΙΚΙ : ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗΣ ΜΕ ΡΕΙΚΙ



ΣΚΟΠΟΣ

  Οι παρακάτω ασκήσεις επανάληψης ιδιαίτερων φράσεων, συνδεδεμένων με τα αντίστοιχα ενεργειακά κέντρα στο σώμα, είναι εξαιρετικά δυναμικές και ικανές να εξισορροπήσουν την ενέργεια μέσα μας.
  Να θυμάστε ότι τα πάντα είναι ενέργεια/δόνηση και οι ακόλουθες φράσεις χρησιμοποιημένες σωστά μπορούν να αποφορτίσουν και να απελευθερώσουν τις ενεργειακές εντάσεις και μπλοκαρίσματα στο σώμα.

  Π.χ. αν επαναλαμβάνετε κάτι αρνητικό για κάποιον επί 5 συνεχόμενα λεπτά και μετά αφού σταματήσετε, ποια θα είναι τα συναισθήματα σας και το επίπεδο της ενέργειας μέσα σας; Πιθανόν θα έχει αλλάξει όλη σας η ψυχολογία προς το χειρότερο&
  Εάν όμως επαναλάβετε κάτι θετικό για κάποιον για 5 ολόκληρα λεπτά και σταματήσετε, τότε πως πιστεύετε ότι θα αισθάνεστε;
  Το κλειδί για να επιτύχετε μια τέτοια άσκηση εξισορρόπησης ή όποια άλλη, είναι αρχικά να χαλαρώσετε (επίπεδο Άλφα), και έτσι θα επιτύχετε μια πλήρη ενεργειακή αναγέννηση.

volcano-wallpaper.jpg

Άσκηση:
  • Κάντε κάθε βήμα αργά
  • Σταθείτε ή καθίστε, αλλά φροντίστε να είστε άνετα.
  • Εάν στέκεστε όρθιοι, κρατήστε τα μάτια σας ανοιχτά και συγκεντρωθείτε σε μια αργή και βαθειά αναπνοή.
  •  Εισπνεύστε το αντίστοιχο χρώμα για κάθε τσάκρα ώστε να το ισχυροποιήσετε περισσότερο με κάθε εισπνοή μεταφέροντας το χρώμα στο αντίστοιχο κέντρο, και με κάθε εκπνοή αφήστε το χρώμα να γεμίσει όλο το είναι σας και εκπνέοντας να βγει από κάθε κύτταρο σας και να σας τυλίξει.
Τσάκρα της Βάσης (κόκκινο)
  Εμπιστεύομαι τον Ανώτερο Εαυτό μου που εκπληρώνει όλες μου τις επιθυμίες. Η ζωή μου είναι γεμάτη αφθονία.

Τσάκρα της Σπλήνας (πορτοκαλί)
  Αποδέχομαι και αναγνωρίζω την σεξουαλικότητα μου. Η σωματική μου υγεία είναι δυνατή και αγνή.

Τσάκρα του Ηλιακού Πλέγματος (κίτρινο)
  Με τρόπο μαλακό και υγειή, απελευθερώνω όλα τα άλυτα συναισθήματα μου. Διεκδικώ την προσωπική μου δύναμη.

Τσάκρα της Καρδιάς (πράσινο / ροζ)
  Ελεύθερα και χωρίς εμπόδια δίνω και λαμβάνω αγάπη. Ολοκληρωτικά συγχωρώ τους άλλους και τον εαυτό μου για κάθε λάθος του παρελθόντος και για κάθε κριτική.

Τσάκρα του Λαιμού (γαλάζιο)
  Εύκολα και με ευγνωμοσύνη εκφράζω τα βαθύτερα συναισθήματα μου.

Τσάκρα του Τρίτου Ματιού. (λουλακί)
  Η εσωτερική μου όραση είναι καθαρή και δυνατή. Εμπιστεύομαι την διαίσθηση μου και την ενόραση μου.

Τσάκρα του Κορωναίου (μωβ)
  Δέχομαι και αναγνωρίζω την πνευματικότητα μου.
Άστελορ, IRF,CF, INHA, CSCI member

Reiki Master

astelor1@pathfinder.gr

Σχόλια

Anti aging - Soul Cleansing System - Αντιγήρανση - Σύστημα Καθαρισμού της Ψυχής

Δημοφιλείς αναρτήσεις