ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Μην ξεχάσετε να πατήσετε στις τρεις γραμμές δίπλα στον τίτλο ΨΥΧΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ για να δείτε τις κατηγορίες των άρθρων αλλά και όλα τα Gadget μας !

Ακολουθηστε μας στο facebook

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Όνειρα και οράματα



Μια φορά και ένα καιρό, εγώ οChuang-tzuονειρεύτηκα ότι ήμουν μια πεταλούδα που φτερούγιζε εδώ κι' εκεί και ξαφνικά ξύπνησα.
Τώρα δεν ξέρω κατά πόσον ήμουν τότε ένας άντρας που ονειρευόταν ότι ήμουν μια πεταλούδα , η κατά πόσον είμαι τώρα μια πεταλούδα που ονειρεύεται ότι είμαι ενας άντρας.

-- Chuang-tzu
Όνειρα και οράματα έχουν ειδική έννοια στο Ζεν Βουδισμό. Είναι διαμέσου αυτών που συχνά βλέπουμε τη σοδειά της πνευματικής μας εργασίας.

Ενώ η συνείδηση εκφράζεται με γνωστά λόγια και εικόνες, το ασυνείδητο επικοινωνεί με μυστηριώδεις'' σύμβολα'' όντων και αντικειμένων αρκετά άγνωστα σε μας:
Η θρησκευτική τέχνη χαρούμενα προωθεί τα αρχέτυπα της ασυνείδητης κολεκτίβας. Περνώντας το χρόνο με εικόνες σαν αυτές τουHibboKannon(KuanYin) του KanoHogai, 19ο αιώνα, Ιαπωνία, ως γνωστόν τονώνει τις οραματικές εμπειρίες.

Θάλασσες, φίδια, κεραυνοί, άνεμοι, περίπλοκα ζωγραφισμένα μαντάλα, εκθαμβωτικά φώτα και μεγαλοπρεπείς θεούς. Όσο προοδεύουμε στο Ζεν και ερευνούμε την φύση αυτών των συναντήσεων, εκτιμούμε την παγκοσμιότητα αυτών των μορφών και των μηνυμάτων που μεταφέρουν.
Τα οράματα και τα όνειρα εμφανίζονται σαν ασυνείδητο περιεχόμενο που ανεβαίνει σαν φυσαλίδα στην επιφάνεια και ξεσπά μέσα στη συνείδηση μας. Οι Μύστες αμέσως αναγνωρίζουν το όραμα από το όνειρο.

Περισσοτερα στο : http://psixikafenomena.blogspot.com/p/blog-page_1981.html

Σχόλια

Anti aging - Soul Cleansing System - Αντιγήρανση - Σύστημα Καθαρισμού της Ψυχής

Δημοφιλείς αναρτήσεις